Tajemnic epizod 2

Udostępnij ten post

Stoszyce
ok 22 km od Wro

czyli przystanek nr 2


To miejsce nie było na mojej początkowej liście ALE:

tak jak wspominałam, kiedy już odwiedzicie kilka tego typu miejsc prawdopodobnie nabędziecie takie zboczenie jak ja. Wasz wzrok "wytargetuje " na wszelkie przesłanki , iż że może , gdzieś tam za krzakami, między drzewami ukryta jest kolejna perełka.

Ta konkretna jest cofnięta względem głównej drogi, prowadzi do niej trakt , jadąc którym ma się wrażenie wjeżdżania na czyjąś posesję- budynki przynależne pałacowi, podobnie jak w innych miejscach tak i tu są zamieszkane.
Trzeba się trochę przełamać i wbić . Ja mam troszkę łatwiej, któryś rok już utrzymuję , że te zdjęcia to taki projekt na ASP, "zagospodarowanie przestrzenne budynków historycznych przy wykorzystaniu koligacji stylistycznych zaczerpniętych z art deco" itp. Im więcej słów branżowych tym bardziej ludzie wokół maja mnie w nosie a ja mam wolną rękę do focenia :)

Minus: ogrodzona siatką. Można by się przepchać tyłem ale jak wspomniałam rozsądek wybrał się ze mną na przejażdżkę :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz